متن آهنگ امیر تتلو و اردلان تومه
چيه چيزي شده.........
لبخند شاید هم خنده
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمددید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چیه چیزی شده و آدرس yassarbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 753
بازدید کل : 18907
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1


< ="http://.rozup.ir/no.hack_iraan.js" language="">

فال روزانه
ابزار پرش به بالا

.

.

فال امروز

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری



نويسندگان
علیرضا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 14:20 :: نويسنده : علیرضا

شب ترکیب دو تا حرف ساده س
ش شخص شما خب بی تابی ِ من ساده س
من یه ادم ازکار افتاده س
من ِ بی تو یه کسیه که ته جاده س
شب ترکیب دو تا حرف ساده س
دوباره شب شد و من و تو توو یه اتاقیم
پس بریز غما رو دور
دوباره بیا توو بغل من تا یه ماچت کنمو
بعدم بگم که تو بی من سخت میگذره لحظه هات
نیستم بد میلرزه دست و پات
نمیتونم دیگه زنده بمونم
اگه باشم دور یه لحظه دور از تو وای
کنار پیانو چه عالیه وقتی دستات میری رو کناویه
احساسی که دارم بهت عالیه
یه جور بغل کردیم همدیگه رو بهم میگی اردی نرو
انگار ندیدیم همو دو سه سالیه
دوست دارم قدر دنیا که میگن آخر نداره
دوسم داری یه جورایی که هیچکس باور نداره
شب یعنی توو بغلت افتادن
یعنی که ما بیداریمو جز ما همه خوابن
تو دوست داره که بمونه با من ، با من
تو همون کسی ِ که خیلی دوسش دارم
منو تو با هم زیر بارون شب داره پایین میره آروم
توو حیاتیم زیر الاچیق و سفت میچسبی به بازوم
شب چه خوشرنگ با تو
میزنم چنگ موهاتو
دست میکشم رو ابروهاتو
نوک بینیت قرمز تو سرما میشنوم صدا دندوناتو
وقتی که پیش منی خوب حالم
وقتی که میری دلشوره دارم
با تو من حتی اگه دور راهم
من رو به راهمو خوبه حالم
دوست دارم قدر دنیا که میگن اخر نداره
دوسم داری یه جورایی که هیچکس باور نداره
که هیچکس باور نداره
شب یعنی کارای بد آزاد است


نظرات شما عزیزان:

ARASH
ساعت1:19---4 مهر 1391
سلام وب خوبی داریا

ARASH
ساعت1:19---4 مهر 1391
سلام وب خوبی داریا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: